نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

امید قلعه‌نویی به خط حمله ایران

  • کد خبر: ۲۰۶۹۶۹
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
امید قلعه‌نویی به خط حمله ایران
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امید زیادی به خط حمله آتشینش برای مسابقه با هنگ کنگ دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دومین بازی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم فوتبال هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد. این بازی از اهمیت بسیاری برای فوتبال ایران برخوردار است به این دلیل که اگر به امتیاز ۶ برسیم، صعود قطعی است.

تیم فوتبال ایران در اولین بازی موفق شد تیم فلسطین را با چهار گل شکست دهد و به بازی دوم برسد. پیروزی مقابل هنگ‌کنگ، صعود ایران از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا را قطعی خواهد کرد.

ایران فردا شب حریفی را مقابل خود می‌بیند که آخرین نبرد این تیم مقابل فوتبال ایران با یک شگفتی همراه بود و تیم المپیک هنگ‌کنگ موفق شد در بازی‌های آسیایی تیم فوتبال ایران را شکست دهد و باعث حذف مردان فوتبال ایران از بازی‌های آسیایی هانگژو شود. هنگ‌کنگ تیمی است که تنها سه دوره در جام ملت‌های آسیا حضور داشته و در سال ۱۹۵۶ در این رقابت‌ها به مقام سومی رسیده و ۱۹۶۴ هم در این تورنمنت چهارم شده است!


هنگ‌کنگ بعد از ۵۵ سال بار دیگر  با بالاتر ایستادن از کامبوج و افغانستان به جام ملت‌ها رسیده و فردا مقابل ایران خوش‌بین‌ترین هوادارش هم تصور امتیاز گرفتن از تیم ملی کشورمان را ندارد!

در سطح ملی، اما هنگ‌کنگ حرفی برای گفتن مقابل فوتبال ایران نداشته است این بار، اما هنگ‌کنگی‌ها امیدوارند با مربی نروژی و ۶۰ ساله خود با تعداد گل‌های کم مقابل ایران بازنده شود! تیم ملی کشورمان هم می‌خواهد با جشنواره‌ای از گل هنگ‌کنگ را بدرقه کند تا خیالش برای صدرنشینی در گروه راحت باشد.

نقطه اتکای امیرقلعه‌نویی خط حمله تیم ملی فوتبال ایران است که با بازیکنان متعدد می‌تواند لحظات عذاب‌آوری را برای هنگ‌کنگ به وجود آورد. به واقع اگر تیم ملی فوتبال ایران بتواند از ظرفیت بالای خود در خط آتش بهره بگیرد و با بازیکنانی همچون قایدی، آزمون، طارمی، جهانبخش، اسدی، مغانلو، محبی، انصاری‌فرد و... در فاز گل‌زنی عملکرد مطلوبی از خود به جا بگذارد بدون شک فوتبال ایران به یکی از شانس‌های اول برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا تبدیل خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->